Friday, June 24, 2011

Puzzle Barney & Friends


Hari ni Arissa berjaya menyiapkan puzzle ni seorg diri, aku pun tak sangka sebab masa tu aku dok sibuk masak. Tiba2 dia cakap kat aku, "mana satu lagi?"... Haa? aku pun tak tau apa yg lagi satu tu? Lepas tu dia tunjuk kat aku puzzle dia yg dah lengkap, cuma tinggal satu saja lagi bahagian yg hilang...Oh!!! aku pun tolong la cari utk dia, rupanya ada kat bwh board puzzle tu.

Dia pun ambik la bhg yg baru jumpa dan letak kat tmptnya...jadi siaplah puzzle Barney tu...Yeahhh!!!Baru aku sedar semua tu dia buat sorang2 dari mula lagi. Terus aku cari kamera dan snap gambar dia dgn puzzle yg berjaya dia buat tu...Dia pun seronok jugak...senyum tak habih2!!! hehehe...bangga dgn anak ibu...Alhamduillah..Nanti kita cari puzzle yg lain pulak yer!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Our Precious Daughter

Lilypie Fourth Birthday tickers