Wednesday, July 20, 2011

Puzzle ABC

Baru nak start....
Dah siap!!!!
Assalamualaikum semua...

Aku dan husband dah belikan arissa puzzle yg baru, kali ni lebih byk bilangannya...dulu 48 pieces tp yg ini 70 pieces...saja bagi dia susah sikit...kih kih kih!!!

Tp lepas 3hari, dia dah boleh selesaikan semua puzzle tu...isshh mmg tak sangka cepat betoi dia boleh buat puzzle ni...aku pun masih dok pening lagi masa tu...dia kata apa tau bila aku letak puzzle tu kat salah tempat... "Bukan la, sini la." Tergelak aku kalau dia kata macam tu...Amboiii... mentang2 la dia terror....nanti la...aku cari yg susah lagi...he he he!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Our Precious Daughter

Lilypie Fourth Birthday tickers