Tuesday, December 6, 2011


HAPPY 3RD BIRTHDAY, ARISSA!!!


Salam semua... 19/08/2011 yg lepas, hari lahir Arissa yg ke-3. Dah besar anak ibu...Memandangkan hari lahir Arissa jatuh dlm bulan puasa, jadi x dpt la nak buat sambutan makan2 kat rumah. Jadi aku masak, bungkus dan sedekahkan pada jiran2 . Aku tak buat apa2 spesel pun, just buat nasi lemak dan sambal udang. Lepas tu aku bakar kek coklat sebijik dan beli gula2 utk dipack sekali. Aku tak letak apa2 topping pun, just plain cam tu ja...tak sempat sebenarnya...hari tu nak bakar kek, hari tu jugak nak masak...kelam kabut jugak...hehehe...apapun birthday girl amat suka sekali kek coklat iteww....saya suka! saya suka! saya suka! hehehehee......



Doa Ibu & Ayah, Semoga Arissa sihat selalu, menjadi anak yg solehah, 
bahagia hidupmu di dunia & akhirat. Aminnn....


 Masa ni baru nak keluar beli candle dan gula2 kat TESCO!! Lepas balik dari TESCO ingatkan nak ambik gambar Arissa posing dgn kek dan candle, sekali Arissa tidur daaa...jadik, tak dak la gambar Arissa ala2 candle light dinner iteww....mujur dah ambik gambar awal2 lagi...


 Senyumm....


Nasi lemak dlm proses packing

 Abaikan periuk  hitam yg tidak bersental itu...


Ini dah siap pack nasi lemak, kek dan gula2 utk diedarkan pd jiran tetangga. Hubbyku la yg gigih mengedarkannya...hehehe..Alhamduillah!!! selesai jugak akhirnya...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Love

Daisypath Anniversary tickers

Our Precious Daughter

Lilypie Fourth Birthday tickers